просп. Валерія Лобановського, 119 Х, Київ, Україна

(050) 836 64 96; (067) 928 68 60 ip@damas.ua Русский English

Коли терміново потрібен логотип

Засиділися майже до ранку, випили 5 літрів кави, довго розмірковували, прораховували всі плюси й мінуси, врешті-решт вирішили: запускаємо свій товар у продаж. Діло залишилися за малим: намалювати …швиденько ..якийсь ..логотип.

Про логотип

Логотип – це позначення, символ, картинка, малюнок, емблема, знак. Називають по-різному, розуміють однаково: логотип допомагає покупцю віднайти конкретний товар чи послугу в купі аналогічних одиниць продажу.

Чи можна без лого продавати свій товар? Можна. У підземному переході, наприклад, чи на ринкових розкладках. Але до товару «без обличчя» і відношення відповідне, власне, як і ціна. В сучасного світі ринкових відносин без логотипу – ніяк, інакше сприйматимуть Вашу компанію несерйозною, а товар – банальним ширпотребом.

 Про якийсь

Які бувають логотипи взагалі? Будь-які. Схожі на просту геометричну фігуру, чи з елементами східного середньовічного орнаменту. Чорно-білі, в одному кольорі,  чи барвисті, веселкові. Строгі, лаконічні або ж веселі, вітіюваті. Головне, щоб логотип виконував основну функцію – впадав у вічі споживачам, легко відкладався в пам’яті і індивідуалізував – виділяв – товар.

Чи здатен виділити товар якийсь логотип? Вряд чи. Тож поміркуйте спочатку над тим, яку ідею Ви хочете в нього закласти. Що означатиме Ваше лого? Чому обираєте саме ці кольори? Де взагалі його розміщатимете? І чи плануєте зареєструвати в якості торгової марки? В бізнесі без реєстрації логотипу – дуже необачно і непрофесійно.

Про швиденько

Якщо головну ідею логотипу виплекали, про його вигляд (форму, колір) уяву маєте, доплати за «терміновість»  не пошкодуєте – розробити логотип можна і швиденько. Є один нюанс.

Коли за деякий час виявиться, що логотип не здатний «продавати» товар, морально «застарів» чи просто Вам уже не до вподоби, швиденько поміняти його вже не вийде. Зміна в документації, на упаковці, сувенірці тощо – це достатньо затратно по часу і коштам, відповідно. А ще гірке від усвідомлення, що так легковажно від самого початку поставилися до створення власного «обличчя компанії».

НАДІСЛАТИ ЗАПИТ

Тож міркуйте, плануйте і звертайтеся в «ДАМАС», в разі чого. Допоможемо. Розробимо.