просп. Валерія Лобановського, 119, оф.206, Київ, Україна

(050) 836 64 96; (067) 928 68 60 ip@damas.ua Українська Русский

Глобальна база брендів

Глобальна база даних брендів (global brand database) ВОІВ перевищила 10-мільйонної позначки

Всесвітня організація інтелектуальної власності (ВОІВ) оголосила про велике розширення своєї публічної бази даних, яка містить інформацію про товарні знаки і бренди. Останнє додавання шести національних збірок файлів товарних знаків, включаючи всі збірки Відомства США з патентів і товарних знаків (ВПТЗ США), збільшує обсяг інформації в Глобальній базі даних брендів з 2,2 до 10,9 мільйона файлів, перетворюючи її в найбільший в світі безкоштовний публічний механізм пошуку товарних знаків.

За словами Генерального директора ВОІВ Френсіса Гаррі, глобальна база даних брендів ВОІВ є зараз першим у світі за величиною безкоштовним, відкритим ресурсом для пошуку товарних знаків та іншої інформації, що стосується брендів.

Він також охарактеризував публічні бази даних як найважливіший елемент більш широких зусиль Організації по створенню «відкритою, взаємозалежної і всеосяжної інфраструктури з обміну знаннями в області ІВ, яка полегшує кожному, де завгодно, доступ до всього багатства інформації, наявної в системі інтелектуальної власності».

Одночасні пошуки по дванадцяти джерелам

Глобальна база даних брендів спрощує пошуки товарних знаків, дозволяючи користувачам одночасно вести пошук у дванадцятьох збірках даних за допомогою одного інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу, замість того, щоб окремо проводити пошук у даних по товарних знаках ВОІВ, ВПТЗ США, відомства Канади та інших відомств.

Єдина база даних включає:

– Бази даних самої ВОІВ щодо міжнародних товарних знаків, зареєстрованих відповідно до Мадридської системою, а також найменувань місць походження, зареєстрованих у рамках Лісабонської системи, і гербів, прапорів та інших державних емблем, так само як і повних або скорочених назв і емблем міжурядових організацій , що охороняються відповідно до статті 6 Паризької конвенції;

– Національні збори даних, надані відомствами ІВ Австралії, Алжиру, Єгипту, Канади, Марокко, Об’єднаних Арабських Еміратів, Сполучених Штатів, Швейцарії та Естонії.

Ефективні пошукові характеристики

Глобальна база даних брендів володіє сучасними пошуковими характеристиками, що дозволяють користувачам швидко і легко знаходити те, що вони шукають. Основні характеристики включають:

– Пошук по класифікацій зображень/ образотворчих елементів і товарів та послуг;

– Автоматично пропонуються потенційно співпадаючі терміни;

– «Розпливчасте» і фонетичне зіставлення термінів;

– Можливість пошуку в документах США з використанням класифікації зображень США;

– Фільтри, засновані на джерелі або правовому статусі;

– Вибір між швидко підготовлюваними списками або детальними результатами;

– Аналіз географічного розподілу.

Доступ до Глобальної бази даних брендів можна отримати з порталу WIPO GOLD, поряд з технологічною базою даних ВОІВ PATENTSCOPE, яка зараз містить понад 18,6 мільйона патентних файлів, і іншими збірок даних ВОІВ, що піддаються пошуку.