просп. Валерія Лобановського, 119, оф.206, Київ, Україна

(050) 836 64 96; (067) 928 68 60 ip@damas.ua Русский English

Для бізнесу

Запатентувати Ідею

Займатися бізнесом без своєї торгової марки? Можна. Це виключна ваша справа. Чи довірятимуть клієнти товару без маркування? Це буде виключно ваша проблема. Сучасний споживач стає все більш розбірливим і вибирає перевірені бренди. Тож якщо маєте ідею, здатну втілитися у такий бренд, – витягуйте із мізків загашника і патентуйте.

Реєстрація назви

Усе починається з назви. Як підібрати найбільш підходяще ім’я для товару, послуги?

Лаконічна назва з одного-двох слів запам’ятається краще, ніж п’ять вичурних, як буває в комерційній назві компанії. Коротке ім’я також компактно ляже в логотип чи назву домена .ua і простіше введеться в пошуковому запиті. На кирилиці чи латиниці, українською чи англійською? Для реєстрації торгової марки, як і для отримання доменного імені – різниці нема. Для споживача – є, якщо він не дуже обізнаний з латинською чи English.

Пересторога! Не захоплюйтеся загальновживаними словами. Це рішення –найшвидше, найпростіше і найневдаліше. Така назва має слабку розрізняльну здатність і шанс отримати відмову в реєстрації.

Запатентувати логотип

Яке лого краще розробити і зареєструвати – в  кольорі чи ч/б?

Чорно-біле зображення має ширшу правову охорону, ніж кольорове.  Зареєструвавши знак у ч/б, ви можете потім його перефарбувати. І за колір ви не сплачуєте додаткові держзбори. Логотип у кольоровій гамі матиме правову охорону саме в такому вигляді. Проте фірмовий колір часто виступає ключовим елементом бренду і частиною його історії (легенди). Як у бренді Cocacola, наприклад, де другою формулою його успіху називають саме фірмовий червоний колір.

Пересторога! Уникайте спокуси копіювати зображення чи його окремі елементи добре відомих та популярних брендів. Навіть якщо ви старанно перефарбуєте це в інший колір. Швидко нажитися на славі чужого бренду вряд чи встигнете, а ось повну відмову в реєстрації і сумнівну репутацію плагіатчика отримаєте однозначно.

Бренд, який принесе гроші

Хитромудра назва, вітіюватий логотип, запальний слоган…  Чим більше елементів у торговій марці – тим краще для реєстрації?  Тоді згадайте лаконічні Сhanel, Nike

Краще – це коли це якісна розробка знаку з гарантією реєстрації. Якщо вам дійсно потрібен справжній бренд, що працює на бізнес. А лого, придумане на ходу, намальоване нашвидкуруч і бажано, щоб безкоштовно, вряд чи на це здатне.

Пересторога! Не ставте виробництво на потік без реєстрації власної торгової марки. Якісний продукт, вільна ринкова ніша і база потенційних клієнтів – це чудово, але зареєстрована торгова марка найближчого конкурента зведе ваші амбітні плани по захопленню світового ринку нанівець.

Дружня порада: не ігноруйте професійні консультації. Особливо, коли ця послуга безкоштовна. Ви можете згенерувати супер оригінальні назви й мега стильні логотипи, але для реєстрації цього може бути недостатньо. Тому спочатку просто поговоріть  із нами про ЦЕ.